خدمات پس از فروش

پشتیبانی

پشتیبانی

پل ارتباطی دائمی بین شرکت پرتونت و شما، واحد پشتیبانی می- باشد. ما در تلاشیم تا با تجربهی طولانی و موفقی که از انواع کسب و کار در اختیار داریم شما را در پیشبرد فرآیندهای سازمانتان یاری نموده و شرایط استفاده کامل از محصولات پرتونت را برای شما فراهم آوریم. پس از پیاده سازی، استقرار و آموزش نرمافزارها و به منظور بروزرسانی و توسعه آنها و همچنین پایش کارکرد کاربران و حفظ شرایط مناسب، عملیات پشتیبانی از نرم افزارها به اشکال زیر در دستور کار شرکت پرتونت قرار میگیرد:

بررسی های اولیه وامکان سنجی استقرار

ارائه برنامه زمانبندی برای عملیات راه- اندازی سیستم

نصب و راه اندازی سیستم

کمک در گردآوری و ورود اطلاعات پایه در سیستم

ارائه راهکارهای بهبود شبکه و سخت افزار

آموزش

آموزش

گام نخست در بهره برداری موثر از نرمافزارها، آموزش نظام مند کاربران است. شرکت پرتونت با بهره گیری از تجارب پیشین خود در این زمینه و بهره مندی از تواناییهای کارشناسان در قالب یک تیم متخصص و مجرب، به صورت اختصاصی یا گروهی اقدام به آموزش کاربران می نماید. در طی این دوره، کاربران از ابزارها و روش های کمک آموزشی زیر نیز بهره میبرند :

 

راهنمای خودآموز

راهنمای برخط

انجمنهای مجازی

پایگاه دانش

استقرار

استقرار

فرآیند پیاده سازی و استقرار یکی از اصلی ترین بخشها در چرخه اجرای نرم افزار است و تلاش برای پیاده سازی هرچه دقیق تر و سریعتر نرمافزار در این بخش میتواند از هزینه های شما کاسته و باعث چابکتر شدن سازمان شما شود. لذا تلاش ما بر این است تا در این مقطع زمانی با دقت و سرعت بیشتری در کنار و همراه شما باشیم. خدمات اصلی که در این حوزه توسط پرتونت ارائه می شود :

 

اعزام کارشناس بصورت حضوری در محل

گفتگوی آنلاین

ارتباط از راه دور


اعتبارات پرتونت
Image
Image
اولین نفری که مطلع می شود، باشید!

Search