همهجا ،همهوقت، با هر سیستمی
_______________ ... _______________
یکی از مجموعه خدماتی که سامانه دبیرخانه پرتونت به شما ارائه می کند این است که محیط کارتابل را در کنار رایانه شخصی خود به راحتی می توانید در موبایل و یا تبلت خود داشته باشید.

ما این امکان را برای شما فراهم کرده ایم تا خرید مطمئن و آگاهانه تری داشته باشید.
رایگان سیستم را بررسی کنید

چرا اتوماسیون اداری پرتونت؟
_______________ ... _______________
اتوماسیون اداری پرتونت، با امکان مکانیزهکردن همه فرم های سازمانی، مستندسازی و هوشمندکردن فرآیندها، یکپارچهسازی و ارتباط بین نرمافزارها و ساخت و تهیه انواع گزارشها، بسیار فراتر از یک نرمافزار معمولی عمل میکند.
امکانـات قابل ارائه در اتوماسیونهای سفارشـی پرتونت به شـرح تصویر می باشد
اتوماسیون اداری پرتونت،مدیریت دقیق برای شما !
_______________ ... _______________


دستاوردهای سازمان ها پس از استقرار اتوماسیون اداری پرتونت
_______________ ... _______________
- افزایش سرعت عمل به لحاظ عدم وابستگی به مکان فیزیکی خاص
- حفظ امنیت اطلاعات
- مکانیزاسیون سازمانهای دارای پراکندگی جغرافیایی
- حذف بایگانیهای موازی و کاغذی و صرفهجویی در مکان فیزیکی
- شناسایی گلوگاهها و رویههای مکاتباتی پرهزینه
- سهولت ردیابی مکاتبات و دسترسی آسان به تاریخچه نامه
- امکان انجام فعالیتهای سازمانی از راه دور
- افزایش رضایت شغلی کارکنان به دلیل افزایش اثربخشی
- افزایش رضایت مشتریان با دریافت خدمات بهموقع و اطلاعات شفافتر
سیستم تیکت و پشتیبانی
_______________ ... _______________
منظور از سيستم تيکتينگ "Ticketing" همان پشتيبانی آنلاین میباشد که امروزه نقش مهمی در نرمافزارهای ارتباط با مشتری دارد.
با وجود سيستم تيکتينگ، مشتریان شما دیگر نگران ارتباط با کارکنان نيستند و حس اعتماد خاصی نسبت به خرید محصولات شما را دارند. دریافت بدون واسط و بدون وقفه جواب مسائل و مشکلات مشتریان و کارکنان یکی از موارد جذب و فروش بیشتر و حفظ رفاه و امنیت و نشاط کاری می باشد. انسجام در مدیریت تیکت ها، بررسی و فیلترکردن تیکت ها، وجود بخش لاگ گیری از تمام فعالیت های در سیستم باعث شده که تیم پشتیبانی و افراد متخصص و مدیران اتوماسیون در شرکت ها بتوانند راحت مشکلات را کشف کرده و نیازهای سازمانی خود را راحت تر ساماندهی کنند.
سـامانه تبـادل فـایل
_______________ ... _______________
مأموریت اصلی در نظر گرفتهشده برای زيرسيســتم ســامانه تبادل فايل اتوماســيون اداری پرتونت ، تبادل و انتقــال فایلها دريك ســاختار منظم و از پيش تعریفشده، مســتقل از پروندههای قابلتعریف بر روی شــبكه سازمان میباشد.از ارزشآفرینیهای اين زيرسيســتم میتوان به ســهولت و سرعت در انتقال فایلها، امنيت و نظارت بيشــتر برای تبادل فايل دربستر شبكه داخلی، اعمال كنتــرل در هنگام تبادل فايل بر روی فرمت و حجم فايلها اشــاره كرد. با توجه به اينكه اين زيرسيســتم تحت وب است نياز به نصب بر روی سيستم كاربران را ندارد،و بهسرعت در سطح سازمان اجرايی خواهد شد. از دیگر قابلیت های این سامانه می توان موارد زیر را نام برد :
-
پيروی از سـطوح دسترسـی بر اساس سـاختار و واحدهای سـازمانی
-
كنترل بر روی حجم و نوع فايل بر اساس دسترسی هر واحد
-
دارای كارتابل فايل دريافتی و ارسـالی به ازای هر کاربر
-
ارسال همزمان يك فايل به تعداد نفرات دلخواه
-
حذف فایلهای ارسالشده يا دريافت شـده در بازه زمانی قابلتعریف
-
فشردهسازی خـودكار فايـل در هنگام انتقـال و ذخیرهسازی و خـروج از حالـت فشـرده در هنـگام دريافـت
-
امـكان Drag&Drop چنـد فايـل بهصورت يكجـا بـه محيـط انتقـال
-
حذف مشكلات انتقال فایلها بروش سنتی
-
اعمـال سـطوح دسترسـی بر اساس واحـد سـازمانی و کاربران بر روی نـوع و حجم فايـل قابلانتقال
-
جلوگيری از انتشار ويروس در محیط شبكه بهرهبردار
-
جلوگيری از انبارش بیرویه فایلها در پروندههای مشـترک سـازمان
تقـویم و مدیریت جلسـات
_______________ ... _______________
با اســتفاده از تقويم و مديريت جلســات كه يكی از زیرسامانههای اصلی نرمافزار اتوماســيون پرتونت به شمار میآید، شــما امكان مديريت مؤثری بر زمان و نحوه برگزاری جلســات و همچنيــن كارها و وظايف سازمانی را خواهيد داشت. اين راهكار، روشهای سازمان یافتهای را در جهت حفظ سوابق و مصوبات جلســات و همچنين پيگيری كارهای استخراجشده از هر جلسه در اختيار سازمان قرار میدهد. از ديگر امكانات اين سيســتم امكان تعريف كارهای شــخصی يا تعريف کاربری افراد ديگر در سررســيد سازمانی میباشد.
مدیریت کاربران
_______________ ... _______________
در سامانه مدیریت کاربران چارت سازمان بهصورت کامل قابل پیادهسازی در سیستم میباشد و کاربران در سطح و گروه موردنظر قابلتعریف هستند. امکان تعریف کاربران با سمتها و گروههای مختلف در نرمافزار از دیگر قابلیت هاست که در نظر گرفتهشده است. بنابراین کاربران با سمتهای موردنظر سازمان و گروههای مختلف فعالیتی آنها، بهعلاوه بهصورت سازمانی یا غیرسازمانی و فعال یا غیرفعال نیز قابلتعریف و ایجاد میباشند.
با در نظر گرفتن امکانات ذکرشده، اعضای شرکت یا نهاد قادر به استفاده از امکانات مختلف نرمافزار در جهت پیشبرد اهداف سازمان در ارائهی خدمات بهتر و همچنین افزایش راندمان کاری گام برداشته و در مدتزمان مناسب موفقیتهای بیشتری کسب خواهند نمود.
دفترچه تلفن عمومی و خصوصی
_______________ ... _______________
- امکان تعریف دفترچه تلفن عمومی جهت دسترسی کلیه کارکنان سازمان
- امکان تعریف دفترچه تلفن شخصی توسط هر یک از کارکنان
- امکان تعریف ساختار درختی و دستهبندی چند سطحی تلفنها
- امکان تعریف مشخصات فردی، آدرس، تلفن، موبایل و فکس
- ارائه جستجوی پیشرفته تلفنها بر اساس مشخصات ثبتی یا ساختار درختی
- امکان استفاده از دفترچه در سامانه ارسال sms
- امکان استفاده از دفترچه تلفن در سامانه ارسال فکس و نامه در اتوماسیون
- امکان ارتباط با سیستم تلفنهای مرکزی سازمان و voip
گزارشهای هوشمند
_______________ ... _______________
زیرسیستم هوش تجاری كه در تمامی زیرسیستمهای پرتونت ازجمله اتوماسيون اداری در دســترس میباشد، مجموعه تواناییها، فنّاوریها، ابزارها و راهكارهايی اســت كه به درک بهتر مديران از شرايط کسبوکار كمك شايانی مینماید. بيشــتر گزارشهای تولیدشده توسط اين زیرسیستم، گزارشهایی تحليلی، چندبعدی و نمايانگر عمليات انجامشده در سيستم میباشد، اين ابزار ديدگاهی عميق به مديران ســازمان برای اتخاذ تصميمات استراتژيك ارائه مینماید. در زیر برخی از قابلیت های این زیرسیستم را مشاهده می کنید :
- يكپارچه كننده تمامی گزارشهای تولیدشده در سطح سازمان
- پشتيبانی توسط Data warehouseو طراحی ETL
- امكان معرفی شاخصهای كليدی عملكرد (KPI)
- امكان استفاده از داشبورد مديريتی و قابلیتهای سيستم بهصورت همزمان
- سـاخت گزارشهای Drill Downو نمايـش تركيبـی اطلاعـات در قالـب جـدول، نمـودار و Gaugeو نقشـه
- امــكان نمايــش داشــبورد مديريتــی بــر روی صفحــه اصلــی نرمافزار يــا در پنجره جداگانـه
- امكان ايجاد گزارشهای توسط ابزار گزارش ساز پرتونت
- امكان اجرا و كنترل دسترسی به گزارشهای تولیدشده توسط ساير فنّاوریها
- مديريت آسان دسترسی كاربران و گروههای كاربری به گزارشها
دیگر قابلیت های اتوماسیون اداری پرتونت
- پیام کوتاه اتوماسیون اداری پرتونت
- پروتکل ECE اتوماسیون اداری پرتونت
- تقـویم و مدیریت جلسـات
- بایگانی و آرشیو الکترونیکی
- سیستم تیکت و پشتیبانی
- امنیت سطوح دسترسی
- دیر امکانات
- امکان تعیین ارسال خودکار پیام کوتاه در زمان تعیینشده در بخش دفترچه یادداشت فردی
- ارسال پیام کوتاه همزمان با ارجاع نامه به گیرندگان نامه
- امکان استفاده از دفترچه تلفن عمومی سیستم
- امکان تعریف و استفاده از دفترچه تلفن شخصی جهت ارسال و دریافت پیام کوتاه
- پشتیبانی از پیششمارههای سری 1000 – 2000 – 3000 و ....
- ارسال و دریافت sms توسط webservice
- ثبت و پیگیری پیام کوتاههای دریافتی
- امکان تولید و یا دریافت XML منطبق با پروتکل ECE جهت انتقال فایل
- ارسال خودکار نامه از کارتابل
- امکان تعیین سطوح دسترسی ارسال و دریافت
- تعیین گیرندگان نامهای دریافتی
- تولید و ارسال فایل رسید نامه دریافتی
- پيروی از سـطوح دسترسـی بر اساس سـاختار و واحدهای سـازمانی
- امكان ارسال خودكار دعوتنامه در كارتابل مدعوين يا ارسال SMS و ايميل
- امكان ثبت نتايج و مصوبات جلسات با تعيين افراد مسئول پيگيری
- ارسال مصوبات جلسات در قالب نامه و ايميل به حاضرين
- امكان تبديل هر يك از مصوبات سازمانی به كار و ثبت در سررسيد سازمانی
- تعريف كارها و وظايف سازمانی در سررسيد سازمانی با امكان پيگيری
- امكان تعريف جلسات و رویدادهای تكرار شدنی
- اشتراک سررسيد سازمانی بين كاربران يا گروههای كاربری
- امكان يادآوری كليه جلسات و كارهای تعریفشده به ذينفع ها
- امكان اعلام لغو يا تأخیر برگزاری جلسات به ذينفع ها
- تعریف پرونده بایگانی دبیرخانه و انتساب پروندههای بایگانی دبیرخانه به کاربر دبیرخانه
- تعریف پرونده بایگانی درگاه و انتساب پروندههای بایگانی دبیرخانه به کاربر دبیرخانه
- ارجاع نامه از پروندههای بایگانی
- جستجو و یافتن نامهها در پروندههای بایگانی
- تعریف گروه پشتيبانی و امکان تعریف مدیر پشتيبان
- امکان تعریف دسترسی برای هر گروه
- امکان پيوست فایلها
- تعریف اولویتبندی برای هر تيکت
- تعریف وضعيت تيکت
- ثبت تاریخ و زمان عمليات بر روی تيکت ها
- امکان عضو کردن کاربر در چند گروه
- امکان فيلتر کردن تيکت ها بر اساس گروه،نوع، موقعيت ، تاریخ و شماره
- امکان مرتبسازی تيکت ها بر اساس خوانده شده، خوانده نشده، گروه، زمان و...
- امکان مشاهده IDLEتيکت ها
- امکان جستجوی پيشرفته در تمام بخش های سيستم تيکت و پشتيبانی براساس آیتم های مختلف
- دسترسی و مشاهده آسان به اطلاعات هر یک از بخش های سيستم تيکت و پشتيبانی تنها با یک کليک
- مشاهده لاگ سيستم در تمامی بخشهای سيستم تيکت و پشتيبانی
- تعیین دسترسی افراد به فرمها
- امکان استفاده از فرمها در سامانههای متفاوت با مدیریت یکپارچه ( پورتال، اتوماسیون، آرشیو اسناد و ..)
- اعطا مجوز دسترسی بهصورت گروهی
- تعیین میزان دسترسی افراد به تکتک فیلدهای فرم طراحیشده
- الصاق فایل به همراه فرم توسط اربابرجوع
- الصاق خودکار امضا افراد در فرم در هنگام گردش فرم در سیستم
- امکان رهگیری و یا ویرایش فرم تکمیلشده توسط اربابرجوع
- تعریف قوانین قدرتمند جهت مدیریت بهینه کارتابلها
- کارتابل تحت وب و قابلیت اجرا بر روی انواع موبایل و تبلت
- پشتیبانی از مرورگرهای مختلف مانند IE, Firefox, Chrome و ...
- تعریــف دبیرخانههای متعــدد با امکان اجرای عملیات
- مســتقل در هر دبیرخانه و یا اجرای عملیات یکپارچه
- پشتیبانی از بستر کلید عمومی PKIجهت پیادهسازی امضای دیجیتال
- پشــتیبانی از HTTPSدر دو حالت کل سیســتم و صرفاً صفحات حاوی اطلاعات حساس (ورود، تغییر رمز و ... )
- مدیریت بهینه پایگاه داده در تعداد رکوردهای اطلاعاتی بسیار بالا
- قابلیت کار بدون افت سرعت با تعداد کاربر همزمان بالا
- پیادهسازی یکپارچه پایگاه دادههای توزیعشده با بهرهمندی از سیستم توزیعکننده یکپارچه پرتونت
- طراحی فرمها و فرایندهای سازمانی (گردش کار)
- ارتباط دوطرفه با شــبکه دولت از طریق سامانه سپاد و سیستم توزیعکننده یکپارچه پرتونت
- قابلیت پیادهسازی میز کار مشــترک با سیستمهای «مدیریت فرآیندهای کسبوکار پرتونت» و «داشبورد مدیریتی»
- گیشه تحت وب باقابلیت کار با صفحههای مالتی تاچ
- درگاه ارتباطی جهت سرویسدهی به تلفن گویا بهمنظور ردگیری مکاتبات
ما این امکان را برای شما فراهم کرده ایم تا خرید مطمئن و آگاهانه تری داشته باشید.
رایگان سیستم را بررسی کنید